6 05
2012

reputatie door de lobbyist

Geplaatst door: krijvenaar in Lobby-praktijk

Public affairs en reputatiemanagement: bijeenkomst van de BvPA op dinsdag 15 mei 2012, Dudok Den Haag

Wat is het belang en het doel van reputatiemanagement voor een organisatie? – Welke rol speel de public affairs professional c.q. lobbyist daarin? – Wat is de interactie met corporate communicatie? – Welke middelen, methodes en technieken zet je in op het public affairs vlak? – Wat is het belang van de betrokkenheid van de (relevante) stakeholders? – Hoe meet je het succes van het reputatiemanagement? – Wanneer en hoe maak je onderscheid tussen de langetermijn doelstellingen en de onvermijdelijke druk tot snelle “lobby-succesjes”? – Hoe om te gaan met de (politieke) waan van de dag versus het langetermijn bouwen van draagvlak? – Hoe het bedrijfsbelang te verenigen met het (gewenste?) maatschappelijk draagvlak?

Wendy de Wild (manager public affairs Prorail) en Gijs Dröge (Public Green) zullen het onderwerp vanuit hun eigen expertise en ervaringen inleiden, gevolgd door debat met de aanwezigen. Deze bijeenkomst vindt plaats in Studio Dudok, Hofweg 1a in Den Haag van 18.30-20.00 uur.

Bron: BvPA

Tags: , , , , ,